صنایع چوب و مبلمان

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

آیا آیین ۱۳ بدر مورد تائید اسلام است؟

پس از این قتل عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی بر پا کرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می گیرند. نوشته آیا آیین ۱۳ بدر مورد تائید اسلام است؟ اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

انجام صله رحم تا چه موقعی واجب است؟

همه امتم را از حاضر و غایب و به آنان که تا روز قیامت در صلب مردان و رحم زنان هستند سفارش می‌کنم به صله رحم، اگرچه یک سال راه (میان آنان فاصله) باشد و این از دین اسلام است نوشته انجام صله رحم تا چه موقعی واجب است؟ اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

علت نامگذاری ۱۹ فروردین به روز شرف الشمس

زمان حکاکی شرف الشمس ۱۳۹۷ از نوزده فروردین ساعت 17 و 19 دقیقه و 4 ثانیه تا بیست فروردین ساعت 17 و 15 دقیقه و 7 ثانیه میباشد نوشته علت نامگذاری ۱۹ فروردین به روز شرف الشمس اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

آثار جبران ناپذیر لقمه حرام بر زندگی

همانطور که لقمه حرام آثار منفی در زندگی آدم دارد , خوردن مال حلال درون انسان نورانیتی ایجاد میکند و ملائکه برایش استغفار می کنند. نوشته آثار جبران ناپذیر لقمه حرام بر زندگی اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

چند راهکار طلاییِ اسلام برای کنترل خشم

خشم همیشه هم بد نیست , در جایی قرآن نیز خشم را نکوهیده است و آن را لازم می داند و از آن به عنوان خشم مقدس یاد می کند. نوشته چند راهکار طلاییِ اسلام برای کنترل خشم اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

داشتن فرزند صالح با رعایت این اصول

لقمه حرام بر روح و روان انسان تاثیر میگذارد چه رسد به فرزند که از همان ابتدا در درون شکم مادر از وجود مادر تغذیه می کند. نوشته داشتن فرزند صالح با رعایت این اصول اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

درباره فضائل ماه شعبان و اعمال مخصوص آن

روزه در ماه شعبان از فضیلت بسیاری برخوردار است. امام صادق فرمودند هرکس روز اول شعبان را روزه بگیرد بهشت بر او واجب می شود نوشته درباره فضائل ماه شعبان و اعمال مخصوص آن اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

راه بخشش الهی و استجابت دعاها در ماه شعبان

گفته می شود هر کسی که یکی از پنجشنبه های ماه شعبان را روزه بگیرد خداوند تمام گناهان او را می بخشد. نوشته راه بخشش الهی و استجابت دعاها در ماه شعبان اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

در این ۵ شب هیچ دعایی رد نمی شود!

برای اینکه دعایتان بهتر اجابت شود بهتر است با کلام خود و ساده بیان کنید و با خدا راحت سخن بگویید نوشته در این ۵ شب هیچ دعایی رد نمی شود! اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی

حضرت یوسف بعد از رسیدن به حکومت چه دعایی کرد؟

حضرت یوسف به خواسته زلیخا تن نداد و اسیر هوا و هوس او نشد ولی بعد از چندین سال دست روزگار آن دو را به هم رساند نوشته حضرت یوسف بعد از رسیدن به حکومت چه دعایی کرد؟ اولین بار در دین و اندیشه پدیدار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰
ناصر علوی