چند وقتی بود کسی برام گل نخریده بود، البته تو دارم در این زمینه و کسی نمیدونه عاشق دسته گل زنبقم با یه پاپیون زرد بزرگ زیرش، دختر من دارم به کجا میرم؟! نارنجی محبوب دلم رو یه چند وقتیه دارم به زرد و ارغوانی میفروشم! نارنجی صدر نشین و سوگلی همه رنگ هاست، ولی هر چی که میخوام بخرم زردش چشمم رو میگیره و دل از دلم میبره! برگردم سر بحثم، این جانشینی رنگ ها تلخه، مخصوصا برای نارنجی که باید جاشو به زرد و ارغوانی بده! از اتوبوس که پیاده شدم دیدم دستش دسته گله، با ربان نارنجی؛) شیک و رسمی و هیجان انگیز! باید اعتراف کنم از اینکه با سلیقه خودش برام گل گرفته بود و تا حالا گل این رنگی ندیده بودم منو داشت از فرت هیجان میکشت. الان فقط بهش نگاه میکنم و توی دلم محکم میگم: خدایا شکرت، برام نگه اش دار... کاش میتونستم برم جلوش و داد بزنم: من خیلی ممنونتم! بعد فرار کنم و توی راه از زور هیجان بزنم زیر گریه و به نفس نفس بیوفتم.... پسته نوشت1: به داشتنت فکر می کنم به تمام جهان "ـرضا ـیار ـاحمدی"