از توی جعبه خیاطیم سوزن هام رو پیدا میکنم، نخ های گلدوزی رو جدا میکنم، میشینم روی مبل تک نفره و آهنگ رو پلی میکنم. گاهی باهاش میخونم و گاهی از روی تمرکز فقط گوش می شم و به رد نخ روی پارچه دقت میکنم ومنتظر صداش میمونم که بعد از آهنگ به گوشم برسه. گلدوزی مثل بافتنی، از کارهاییه که عشق توشه، باید بشینی روی صندلی مخصوصت، آهنگ مورد علاقه ات رو‌پلی کنی، یه نوشیدنی گرم یا سرد کنار دستت بذاری و بعد هر چی عشق داری بریزی توی دستت و با سوزن بدوزی روی پارچه. موهات رو بالای سرت جمع کنی و شیشه عینکت رو با دستمال پاک کنی و بعد که روی صورتت گذاشتی با دستات آروم نخ ها رو از توی سوزن رد کنی و با حوصله پیچ و تاب بدی و حواست باشه که مبادا گره بخوره، هر از گاهی یه ذره از نوشیدنیت رو مزه مزه کنی، با آهنگ همراهی کنی و از درون باهاش فریاد بزنی. گلدوزی بهترین راه برای نشون دادن عشق و ظرافت زنانگیه... پسته نوشت1: من فرق دارم با همه این ها که میبینی  من را اگر حتی نبینی دوستت دارم "ـمسیح ـمسیحا"